Splošni pogoji

Lepa-darila.si

PRefekt d.o.o.
Mlinska ulica 1
2000 Maribor
info@prefekt.si
DDV z id številko: SI31215157
Matična številka: 3877035000
Srg2010/48811

Kontakti:
03 17 66 000
07 030 9000
info@lepa-darila.si

Spletno stran lepa-darila.si upravlja družba PRefekt d.o.o., ki je med drugim registrirana tudi za:
47.910 – trgovina na drobno po pošti ali internetu
63.120 – obratovanje spletnih portalov
46.180 – specializirano posredništvo

Vse cene izdelkov in storitev so v evrih, € (EUR).

Pravila in pogoji poslovanja

  1. Splošno
  2. Dostopnost informacij
  3. Ponudba artiklov
  4. Naročilo
  5. Dostava
  6. Cene
  7. Načini plačila
  8. Garancija
  9. Odstop od pogodbe / Vračilo blaga
  10. Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave
  11. Varnost
  12. Varovanje osebnih podatkov
  13. Komunikacija
  14. Pritožbe in spori
  15. Omejitev odgovornosti
  16. Stvarna napaka
  17. Spremembe pogojev poslovanja

1. Splošno

Pravila in pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

Pravila in pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine www.lepa-darila.si (v nadaljevanju “spletna trgovina”), ki jo upravlja Prefekt, intelektualne storitev, d.o.o., Mlinska ulica 1, 2000 Maribor, 03 17 66 000 in 070 309 000, info@prefekt.si, DŠ: SI31215157, MŠ: 3877035000 (v nadaljevanju “trgovec”), pravice in obveznosti ponudnika in obiskovalcev spletne trgovine ter uporabnikov, ki izvršijo preko spletne trgovine nakup (v nadaljevanju: “kupec”).

Pravila in pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnikov in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovcem in kupcem.

Kupca zavezujejo Pravila in pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Pravila in pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

2. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo kupcu vselej na voljo:

  • podatki o identiteti trgovca (ime in sedež podjetja ter številka registra, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
  • informacije o postopku s pritožbo kupca ter podatki o kontaktni osebi trgovca za stike s kupci.

3. Ponudba izdelkov

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter posodablja in zato lahko pride tudi do napak. Da lahko napake kar se da hitro odpravi, trgovec prosi, da ga kupec o njih obvesti preko e-pošte ali telefonske številke, objavljene na spletni strani.

4. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem je v spletni trgovini trgovca sklenjena v trenutku, ko trgovec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovca kot za kupca. To elektronsko sporočilo ni potrdilo, da je blago na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema blaga, ampak le obvestilo kupcu, da je trgovec prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca.

Po preveritvi dobavljivosti trgovec pošlje kupcu potrdilo naročila s povezavo v e-pošti s podatki o roku in izvedbi dobave. Kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko trgovec pošlje po spletu potrditev naročila s strani kupca. Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V elektronskem sporočilu trgovec pouči kupca tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

Trgovec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun, in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca oz. je natisnjen račun priložen k dostavljenim artiklom. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

5. Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si trgovec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je praviloma od 5 do 7 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavne služba na posamezni dostavni naslov dostavlja pozneje. Za izdelke v centralnem skladišču dobavitelja je dostavni rok od 3 do 4 tedne. Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku ali v košarici ob nakupu v spletni trgovini. Vsak artikel iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku, razen če dostavna služba tega ne zagotavlja in je to izrecno zapisano ob izdelku ali v košarici, potem ob sobotah, nedeljah in praznikih trgovec odpreme blaga ne izvaja.

Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kakovost blaga. Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov.

6. Cene

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine trgovca, ki so trgovcu zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik trgovine trgovca postanete z registracijo v spletni trgovini kot član spletne trgovine ali z enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost spletne trgovine trgovca.

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Akcijska cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni artikel za določen ali nedoločen čas. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene v spletni trgovini za veleprodajo ne vsebujejo DDV oziroma je ta podatek izrecno naveden. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Cene veljajo v primeru plačila z načini plačila, navedenimi v nadaljevanju.

 Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub prizadevanju trgovca, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo trgovec a) kupcu to sporočil in ga obvestil o novih cenah, kupec pa ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; in b) kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

7. Načini plačila

Trgovec kupcu omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, BA Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa, Karanta, American Express, Diners club);
  • s plačilom Pay-Pal
  • z nakazilom na račun trgovca po ponudbi/predračunu.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta mora, v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani kupca, le-ta obvestiti trgovca po spletni pošti za kreditiranje kartice ali vračilo kupnine.

8. Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu ter ob opisu izdelka v spletni trgovini lepa-darila.si

9. Odstop od pogodbe / Vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 15-ih dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov trgovcu na objavljen elektronski naslov sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov trgovcu.

Rok za vračilo kupljenih izdelkov je 14 dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. V primeru, da je napaka za kupca povzročila neupravičene stroške, jih bo trgovec skušal poravnati najkasneje v 14-ih dneh od argumentiranega obvestila s pojasnilom o napaki. Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani embalaži.

Za vrnjene izdelke trgovec kupcu najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma uporabljen darilni bon, morebitne uporabljene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska trgovec izvrši na transakcijski račun kupca. Uporabljeni darilni bon trgovec vrne v obliki dobropisa. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Trgovec se vseskozi trudi, da spremembe na spletnem mestu potekajo brezhibno, a se kljub temu lahko kdaj zgodi, da se pojavi kakšna napaka, pri čemer pa se trgovec zavezuje, da jo ob odkritju odpravi v najkrajšem možnem času. Kupec lahko trgovca na napako opozori s klicem ali elektronskim sporočilom.

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov trgovca ali ga osebno prinese na prevzemno mesto trgovca. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali ki mu je že potekel rok uporabe.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko trgovec kupcu ponudi odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo trgovec z zapisnikom določi ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

10. Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave

Kupec je dolžan artikel, ki ga je trgovcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil trgovcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Trgovec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo trgovcu na naslovu njegovega skladišča. Trgovec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Trgovec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja ter pravico do povračila vseh stroškov, potrebnih za ohranitev artikla.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko trgovec artikel proda prek svoje spletne trgovine in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko trgovec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Trgovec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

11. Varnost

Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku trgovca. Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke. Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

12. Varovanje osebnih podatkov

Trgovec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Trgovec za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov spletne trgovine: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s trgovcem. Z nakupom ali vpisom v spletno trgovino kupec dovoljuje, da trgovec shranjuje, obdeluje in uporablja osebne podatke, posredovane na spletnem obrazcu, do preklica za naslednje namene: za telefonsko, pisno in elektronsko obveščanje o novostih in ponudbah, vabila na dogodke, segmentacijo strank, anketiranje, statistične obdelave. Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za goste spletne trgovine trgovec hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov spletne trgovine: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s trgovcem. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Spletna trgovina lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih strani, ki ste jih obiskali v spletni trgovini trgovca.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

13. Komunikacija

Trgovec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila trgovca bodo vsebovala naslednje sestavine: transparentno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila; pošiljatelj trgovec bo jasno razviden; različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil; željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo trgovec izrecno spoštoval. Oglasna sporočila trgovca bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

14. Pritožbe in spori

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov trgovca. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Trgovec bo v 5-ih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga ves čas obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med trgovcem in kupcem pristojno stvarno pristojno okrajno sodišče. Trgovec in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za ta Pravila in pogoje poslovanja in za vse spore med trgovcem in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Pravili in pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Trgovec na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki se nahaja na naslednji povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

15. Omejitev odgovornosti

Trgovec ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, ki nastanejo zaradi neprimerne uporabe. Vsa vsebina na spletni strani trgovca je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom.

Trgovec ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja kupca ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina. Trgovec deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za kupce. V morebitnih sporih si prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

Trgovec se ves čas trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov v spletni trgovini simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku. Kupci lahko kadarkoli opozorijo trgovca na morebitne napake.

16. Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila trgovcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kupec mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti trgovca v zakonsko določenem roku in trgovcu hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

17. Spremembe Pravil in pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje Pravila in pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način. Vsaka sprememba ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja začne veljati in se uporabljati z iztekom 8-dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Pravil in pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Kupec, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Pravil in pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku 8 dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Pravil in pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Pravil in pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da kupec s pisno izjavo trgovcu sporoči preklic.

Trgovec posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

Pravila in pogoje poslovanja je sprejel zastopnik podjetja Prefekt, intelektualne storitve, d.o.o., Dejan Baier, v Mariboru, 23. 6. 2020.

 

Košarica

zapri
  • Glavna navigacija
  • Uporabniški meni

Prijava

zapri

Jesenska akcija: Popust - 10% na celoten nakup!

Popust se bo avtomatsko obračunal v košarici, velja na vse izdelke.

Jesenska akcija:
Popust - 10% na nakup!